تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
55
عرضه خودروی برقی هواوی در سال 2022

عرضه خودروی برقی هواوی در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر : 33387
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
عرضه خودروی برقی هواوی در سال ۲۰۲۲
به گزارش وبسایت تصادف نیوز خودروهای برقی به عرصه جدیدی برای خودنمایی تکنولوژی های کمپانی های بزرگ دنیا تبدیل شده اند. رونمایی از خودروی برقی هواوی یکی از این نمونه هاست.ریچارد یو، مدیر اجرایی و مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هوآوی، پنجشنبه در مراسم معرفی محصول زمستانی این شرکت گفت که اولین خودرو با سیستم عامل هارمونی او اس، خودروی Aito M5 خواهد بود، خودرویی که هم با برق و هم سوخت کار می کند. یو، مدیر عامل واحد راه حل کسب و کار خودروی هوشمند هوآوی نیز هست. وی در ارائه یک ساعته خود ادعا کرد که Aito M5 حداکثر قدرت و محدوده رانندگی را ارائه می دهد و بهتر از مدل Y هست. ریچارد یو، مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هواوی، در 23 دسامبر 2021 اعلام کرد که تحویل اولین خودرو با سیستم عامل هارمونی در فوریه 2022 آغاز می شود

عرضه خودروی برقی هواوی – ورود جدی هواوی به بازار خودروی برقی

به گزارش وبسایت تصادف نیوز خودروهای برقی به عرصه جدیدی برای خودنمایی تکنولوژی های کمپانی های بزرگ دنیا تبدیل شده اند. رونمایی از خودروی برقی هواوی یکی از این نمونه هاست.ریچارد یو، مدیر اجرایی و مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هوآوی، پنجشنبه در مراسم معرفی محصول زمستانی این شرکت گفت که اولین خودرو با سیستم عامل هارمونی او اس، خودروی Aito M5 خواهد بود، خودرویی که هم با برق و هم سوخت کار می کند.
یو، مدیر عامل واحد راه حل کسب و کار خودروی هوشمند هوآوی نیز هست. وی در ارائه یک ساعته خود ادعا کرد که Aito M5 حداکثر قدرت و محدوده رانندگی را ارائه می دهد و بهتر از مدل Y هست.
ریچارد یو، مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هواوی، در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که تحویل اولین خودرو با سیستم عامل هارمونی در فوریه ۲۰۲۲ آغاز می شود.

خودروی برقی هواوی



کمتر از یک هفته پس از آنکه استارت‌آپ خودروهای الکتریکی چینی Nio آخرین رقیب خود را برای تسلا معرفی کرد، هواوی جزئیات خودرویی با مشخصاتی را منتشر کرد که ادعا می‌کند مدل Y را شکست می دهد.

غول فناوری چینی هوآوی بیشتر به خاطر محصولات مخابراتی و گوشی های هوشمند خود شناخته شده و می گوید که فقط خودرو تولید نخواهد کرد. اما با خودروسازان روی فناوری خودرو مانند رانندگی خودکار کار کرده اند.

ریچارد یو، مدیر اجرایی و مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هوآوی، پنجشنبه در مراسم معرفی محصول زمستانی این شرکت گفت که اولین خودرو با سیستم عامل هارمونی او اس Aito M5 خواهد بود، خودرویی که هم با برق و هم سوخت کار می کند.

قیمت خودروی برقی هواوی

خودروی برقی هواوی

Aito M5 پس از کسر یارانه از قیمت ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۹,۰۶۳ دلار) شروع می شود. قیمت این خودرو کمتر از مدل Y تسلا هست که پس از پرداخت یارانه از ۲۸۰۷۵۲ یوان شروع می شود.

روز شنبه، یو فاش کرد که تحویل سدان الکتریکی ET5 خود در ماه سپتامبر با قیمت اولیه ۳۲۸۰۰۰ یوان (۵۱۲۵۰ دلار) پیش از یارانه خواهد بود. سدان ET7 Nio که برای تحویل در ماه مارس تنظیم شده، از ۴۴۸۰۰۰ یوان شروع می شود.

یو در ارائه یک ساعته خود ادعا کرد که خودروی برقی هواوی مدل Aito M5 حداکثر قدرت و برد رانندگی را ارائه می دهد که بهتر از مدل Y است. با این حال، برخلاف خودروهای تسلا، Aito M5 صرفاً با برق کار نمی کند زیرا وقتی شارژ باتری تمام شده باشد می تواند از مخزن سوخت برای افزایش برد رانندگی استفاده کند.

استارت‌آپ Li Auto دارای یک ویژگی افزایش برد با سوخت مشابه مدل Li One خود است که قیمت آخرین مدل آن ۳۳۸۰۰۰ یوان را بدون یارانه ذکر کرده است.

برخی از ویژگی های متعدد دیگری که یو توضیح داد شامل شیشه دو لایه ضد صدا بود. یو که خبرنگاران ترجمه انگلیسی اظهاراتش را از زبان چینی ماندارین می شنیدند گفت: “شما از روی صدا خواهید فهمید که آیا این خودرو عالی است یا خیر.

سیستم عامل خودروی برقی هواوی

خودروی برقی هواوی

Aito M5 اولین مدل تحت برند Aito است که مخفف عبارت “افزودن هوش خودکار” است. یو گفت، این بخشی از خودروساز Seres است، که خودروهای آن قبلاً از اجزای هوآوی استفاده می کردند، اما طراحی آن را نداشتند.

بر اساس وب سایت شرکت مادر، سرس، که با نام SF Motors نیز شناخته می‌شود، یک شرکت تابعه شرکت Sokon در دره سیلیکون است. سرس در وب‌سایت خود می‌گوید «موقعیت ساخت و فروش مستقل در دو بازار بزرگ جهان، ایالات متحده و چین را دارد».خودروی برقی هواوی

ادغام HarmonyOS با خودروی جدید Seres در چین بسیار مهم است، زیرا بسیاری از استارت‌آپ‌های خودروهای برقی سعی کرده‌اند این ایده را به فروش برسانند که خودروها به نقش گوشی‌های هوشمند در زندگی مصرف‌کنندگان شبیه خواهند شد. خودروهای الکتریکی هر کدام دارای یک صفحه نمایش لمسی برای تنظیم عملکرد خودرو و گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم هستند.

ساعت های هوشمند هوآوی می تواند به عنوان کلید خودرو برای Aito M5 نیز استفاده شود.

تحریم هواوی

خودروی برقی هواوی

هوآوی در سال ۲۰۱۹ پس از اینکه دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، این شرکت را در لیست سیاه قرار داد که شرکت های آمریکایی را از فروش فناوری به شرکت چینی به دلیل نگرانی های امنیت ملی محدود می کرد. هواوی وجود چنین تهدیدی را رد کرده است.

اما لیست سیاه، هواوی را از سیستم عامل اندروید گوگل قطع کرد. هواوی در سال ۲۰۱۶ کار روی HarmonyOS را آغاز کرده بود.

ارائه خودروی برقی هواوی آخرین ساعت یک رویداد ۲٫۵ ساعته را به خود اختصاص داد که یک گوشی هوشمند تاشو، یک لپ‌تاپ جدید و عینک‌های هوشمند طبی را معرفی کرد.

منبع

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=33387
  • نویسنده : تصادف نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : http://tasadofnews.ir
  • 822 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز