تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
68

رئیس پلیس راهور: موتورسیکلت‌ های بدون پلاک را خریداری نکنید

  • کد خبر : 31695
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۴:۴۴
رئیس پلیس راهور: موتورسیکلت‌ های بدون پلاک را خریداری نکنید

به گزارش وبسایت خبری تحلیلی و آموزشی تصادف نیوز به نقل از وبسایت کارنامه، با توجه به گفته‌های رئیس پلیس راهور ناجا موتور سیکلت های فاقد پلاک سرقتی هستند و خرید و فروش آن‌ها غیرقانونی است. وی همچنین توضیحاتی در مورد موتورسیکلت‌ های بالای ۲۵۰ سی‌سی داد. رئیس پلیس راهور سردار سیدکمال هادیانفر در خصوص […]

به گزارش وبسایت خبری تحلیلی و آموزشی تصادف نیوز به نقل از وبسایت کارنامه، با توجه به گفته‌های رئیس پلیس راهور ناجا موتور سیکلت های فاقد پلاک سرقتی هستند و خرید و فروش آن‌ها غیرقانونی است. وی همچنین توضیحاتی در مورد موتورسیکلت‌ های بالای ۲۵۰ سی‌سی داد.

موتورسیکلت‌ های بدون پلاک

رئیس پلیس راهور سردار سیدکمال هادیانفر در خصوص خرید و فروش موتورسیکلت های بدون سند و پلاک گفت: موتورسیکلتی وجود ندارد که پلاک نداشته باشد و الزاما باید تمام موتورسیکلت‌ها پلاک داشته باشند. در غیر این صورت جرمی رخ داده است. احتمالا موتورسیکلت‌ های بدون پلاک سرقتی هستند و اگر کسی شما را به خرید موتورسیکلت‌ های بدون پلاک و سند ارجاع داد، این کار را انجام ندهید؛ چراکه این موتورها احتمالا سرقتی هستند.

لازم به ذکر است که موتورسیکلت‌های فاقد پلاک توسط ماموران راهنمایی و رانندگی توقیف شده و روانه پارکینگ می‌شوند. البته پس از سیر مراحل قانونی و مجازات‌های مربوطه با نصب پلاک ترخیص خواهند شد.

موتورسیکلت‌ های بالای ۲۵۰ سی‌سی مجوز ورود به کشور ندارد

موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی - موتورسیکلت‌ سرعت

پلیس راهور ناجا پیوسته در خصوص موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی نیز هشدار می‌دهد. ورود و استفاده از این موتورسیکلت‌ها ممنوع است و توقیف آن‌ها به معنی توقیف وسایل‌نقلیه قاچاق است چراکه این وسایل نقلیه از مبادی قانونی وارد کشور نمی‌شوند.

گفتنی است به هیچ نوع از موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی مجوز ورود به کشور داده نمی‌شود و به همین جهت نیز برای آن‌ها ثبت سفارشی صورت نمی‌پذیرد. هیچ مرجع یا سازمانی برای تردد این موتور‌ها مجوز صادر نمی‌کند و ورود آن‌ها به کشور غیرقانونی است.

منبع موتور سیکلت های فاقد پلاک

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=31695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز