تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

آمار کشته شدگان تصادفات کرمانشاه در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 34447
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۱
آمار کشته شدگان تصادفات کرمانشاه در سال ۱۴۰۲

به گزارش تصادف نیوز به نقل از خبرگزاری مهر سرهنگ عبدالحسین زارع آمار کشته شدگان تصادفات کرمانشاه را اعلام نمود: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در مجموع ۶ هزار و ۲۲۳ فقره تصادف در جاده‌های استان به وقوع پیوست که نسبت به سوانح مرگبار کرمانشاه در سال گذشته با ۶ هزار و […]

به گزارش تصادف نیوز به نقل از خبرگزاری مهر سرهنگ عبدالحسین زارع آمار کشته شدگان تصادفات کرمانشاه را اعلام نمود: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در مجموع ۶ هزار و ۲۲۳ فقره تصادف در جاده‌های استان به وقوع پیوست که نسبت به سوانح مرگبار کرمانشاه در سال گذشته با ۶ هزار و ۹۵۵ مورد ۱۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی افزود: از مجموع ۶ هزار و ۲۲۳ فقره تصادف رخ داده طی سال جاری ۳ هزار و ۴۱۷ مورد آن خسارتی، ۲ هزار و ۵۵۵ مورد جرحی و ۲۵۱ مورد نیز فوتی بوده است.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی طی ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۵، ۵ و ۹ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: آمار کشته شدگان تصادفات کرمانشاه در ۱۰ ماهه امسال ۳۰۸ نفر بوده است که نسبت به سال قبل خوشبختانه ۸ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ زارع تعداد مجروحان حوادث رانندگی امسال را نیز ۳ هزار و ۸۲۶ نفر عنوان کرد و گفت: این میزان در سال گذشته ۴ هزار و ۸۵ نفر بوده اند که ۶ درصد کاهش داشته است.

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=34447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز