تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
41

نگاهی به خودروی دانگ فنگ نانوباکس، رنو کویید چشم بادامی ها

  • کد خبر : 33926
  • 02 مرداد 1401 - 12:03
نگاهی به خودروی دانگ فنگ نانوباکس، رنو کویید چشم بادامی ها

به گزارش وبسایت تصادف نیوز، کمپانی دانگ فنگ به تازگی از محصول برقی و جدید خود با نام خودروی دانگ فنگ نانو باکس رونمایی کرده است؛ خودروی کوچکی که بی‌درنگ شما را به یاد رنو کویید خواهد انداخت. رنو سیتی K-ZE یکی از خودروهای محبوب و ارزان‌قیمت الکتریکی است که توسط چند برند همکار گروه […]

به گزارش وبسایت تصادف نیوز، کمپانی دانگ فنگ به تازگی از محصول برقی و جدید خود با نام خودروی دانگ فنگ نانو باکس رونمایی کرده است؛ خودروی کوچکی که بی‌درنگ شما را به یاد رنو کویید خواهد انداخت. رنو سیتی K-ZE یکی از خودروهای محبوب و ارزان‌قیمت الکتریکی است که توسط چند برند همکار گروه رنو به بازار عرضه شده است. پس از آن‌که زیرمجموعه اقتصادی رنو این خودرو را با نام داچیا اسپرینگ به بازار عرضه کرد، اکنون همکار چینی این شرکت همین محصول را با نام دانگ فنگ نانوباکس معرفی کرده است.

دانگ فنگ نانوباکس

پیش از این زیرمجموعه‌های دانگ فنگ نسخه‌های متفاوتی از رنو سیتی K-ZE را با اسامی گوناگون به بازار عرضه کرده بودند. این خودروها Aeolus EX1، Fengxing T1، Fengguang E1 و Venucia e30 نام دارند. دانگ فنگ نانوباکس محصولی با برند اختصاصی خود برند است که اکنون با قیمت پایه ۶۵۷۰۰ یوان (۹۷۴۸ دلار) در اختیار مشتریان چینی قرار گرفته است.

دانگ فنگ نانوباکس

بسیاری از قطعات دانگ فنگ نانوباکس و رنو سیتی K-ZE مشترک هستند، از جمله پنل درب‌ها، گلگیرها و تمامی قسمت‌های فنی خودرو. با این حال دانگ فنگ برخی تغییرات را در ظاهر نانوباکس اعمال کرده است تا خودرو متفاوتی را به نمایش بگذارد. این تغییرات شامل سپر جلو و جلوپنجره کاملا جدید و چراغ‌های روشنایی اضافه هستند که در قسمت پایین سپر قرار گرفته است.

دانگ فنگ جدید در چهار رنگ همراه با خطوط سفید یا طلایی به فروش می‌رسد. ابعاد نانوباکس به ترتیب عبارتند از: طول ۳۷۲۳ میلی متر (۱۴۶٫۶ اینچ)، عرض ۱۵۷۹ میلی متر (۶۲٫۲ اینچ) و ارتفاع ۱۵۱۵ میلی متر (۵۹٫۶ اینچ). فاصله بین دو محور نانوباکس نیز ۲۴۲۳ میلی متر است.

دانگ فنگ نانوباکس

طراحان دانگ فنگ برای پنهان کردن ماهیت اقتصادی نانوباکس، داشبورد مجهزی را برای این خودرو خلق کرده‌اند. پنل ابزار ۷ اینچی و سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر ۱۰ اینچی از جذابیت‌های کابین نانوباکس هستند. تجهیزات نانوباکس شامل ABS، EBD، سنسورهای پارک عقب، تهویه مطبوع، کنترل صوتی و کنترل از راه دور به وسیله تلفن همراه می‌شوند.

زیر کاپوت دانگ فنگ نانوباکس پیشرانه الکتریکی با ۴۴ اسب‌بخار قدرت و ۱۲۵ نیوتن‌متر گشتاور قرار دارد. پکیج باتری‌های این خودرو ۲۷٫۲ کیلووات ساعت ظرفیت دارند که مطابق چرخه CLTC، بردی معادل ۳۳۱ کیلومتر را برای این خودرو اقتصادی چینی مهیا می‌کنند. به گفته دانگ فنگ، باتری می تواند با استفاده از شارژ سریع در عرض ۳۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود، در حالی که شارژ کامل آن ۴ ساعت طول می کشد. مطابق اعلام دانگ فنگ، بیش از ۱۰ هزار سفارش برای نانوباکس تنها در ۲۴ ساعت اول ثبت شده است.

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=33926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز