تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
15

معروفترین هتل های کیش را بشناسید

  • کد خبر : 34289
  • 17 اردیبهشت 1402 - 14:42
معروفترین هتل های کیش را بشناسید

شما هم به دنبال معروفترین هتل های کیش مثل هتل بین المللی کیش هستید؟ پس این مقاله مال شماست. در این مقاله قصد داریم  بهترین هتل ها از پنج ستاره تا چهارستاره کیش را به شما معرفی کنیم. پس چنانچه قصد سفر به جزیره را داشتید، می‌توانید به راحتی این هتل‌ها را بشناسید و برای […]

شما هم به دنبال معروفترین هتل های کیش مثل هتل بین المللی کیش هستید؟ پس این مقاله مال شماست. در این مقاله قصد داریم  بهترین هتل ها از پنج ستاره تا چهارستاره کیش را به شما معرفی کنیم. پس چنانچه قصد سفر به جزیره را داشتید، می‌توانید به راحتی این هتل‌ها را بشناسید و برای خودتان و همراهانتان رزرو کنید.

امروزه پیدا کردن هتل‌های خوب کیش برای مسافرها راحت است. چراکه  زیر ساخت مربوط به گردشگری و هتلداری در این دو دهه اخیر در جزیره توانسته پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد. شما می‌توانید به راحتی در سفرتان به کیش بهترین و معروف‌ترین هتل‌های پنج ستاره، چهارستاره و سه ستاره را رزرو کنید.

معروفترین هتل های کیش؛ هتل داریوش کیش

هتل داریوش کی، را می‌توان از معروفترین هتل های کیش معرفی کرد. هتل پنج ستاره داریوش تحت تاثیر معماری غنی ایران باستان و تخت جمشید، در شمال شرق این جزیره ساخته شد. از این رو این هتل به خودی خود، از جمله جاذبه‌های توریستی جزیره کیش محسوب می‌شود. سایر جاذبه‌های کیش از این هتل دسترسی مطلوبی دارند. این هتل، به عنوان یکی از مدرن‌ترین و مجهز‌ترین هتل‌های جزیره شناخته می‌شود. چشم انداز بسیار زیبایی که هتل دارد هم از جمله مزایای دیگر آن است. از داخل این هتل سواحل خلیج فارس به راحتی قابل مشاهده می‌باشد. اقامت در هتل داریوش کیش بدون شک خاطره‌ای به یاد ماندنی و متفاوت را برای شما رقم می‌زند. هتل داریوش کیش، از امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی برخوردارست که می‌تواند لحظاتی خوش را به میهمانانش تقدیم کند. دریاچه اختصاصی، مجموعه آبی و زمین‌های ورزشی، بخش کوچکی از امکانات هتل هست.

معروفترین هتل های کیش؛ هتل ترنج کیش

در سال ۱۳۹۴ هتل ترنج کیش با طراحی خاص و جدید، بر روی آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس احداث شد. این هتل را در شمال غرب جزیره کیش پیدا خواهید کرد. هتل ترنج کیش، دارای دو فاز است. فاز اول هتل با طراحی بته جقه بر روی آب‌های خلیج فارس قرار دارد و فاز دوم آن در ساحل جزیره به صورت طبقاتی، واقع شده است. تمامی اتاق‌های هتل ترنج کیش، از دریچه‌ای شیشه‌ای در کف اتاق و بالکن برخوردار هستند که شما به راحتی می‌توانید از زیبایی‌های خاص خلیج فارس و طلوع و غروب آن لذت ببرید. تمام تلاش و همت گروه مهندسی در ساخت این مجموعه، بر آن بود تا هتل بر اساس استانداردهای حفظ محیط زیست بنا شود. باتوجه به این موضوع کمترین آسیب به محیط زیست وارد شد. هتل دریایی ترنج کیش، دارای معماری منحصربه‌فرد بوده و از مدرن‌ترین امکانات، برخوردارست. این هتل در منطقه‌ای بکر و خاص پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد. هتل طی مدت فعالیتش توانسته لحظاتی دلچسب و دلپذیر را برای شما میهمانان عزیز رقم بزند.

هتل ترنج کیش

معروفترین هتل های کیش؛ هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش را می‌توان از بهترین و معروفترین هتل های کیش معرفی کرد. هتل پنج ستاره ویدا، متشکل از ۱۰ طبقه هست که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل مطابق با معماری روز دنیا و براساس بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شد. هتل ویدا کیش در فاصله‌ای مناسب از مراکز خرید، ساحل دریا، سالن همایش‌های بین المللی قرار دارد. به همین خاطر دارای دسترسی مطلوبی به جاذبه‌های توریستی و مراکز مهم جزیره می‌باشد. هتل ویدا با پرسنل مجرب و حرفه‌ای‌اش و همچنین مدرن‌ترین امکانات و اتاق‌های مجهز، از مسافران و میهمانان عزیز میزبانی می‌کند.

معروفترین هتل های کیش؛ هتل مارینا پارک کیش

در زیباترین بخش جزیره و در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار، این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید. در دو سمت هتل، ساحل مرجانی و خاص خلیج فارس نمایانست که اولین و بهترین مارینای کیش را دارد. فضای سبز مجموعه نیز با انواع گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای چشم‌نواز، هتل مارینا را در تمام جزیره متمایز می‌کند. ساختمان هتل با دارا بودن معماری منحصر به فردش، همراه با چیدمان و تجهیزاتی خاص در کنار طبیعتی بکر و خیره‌کننده و ساحل اختصاصی، بدون شک نظر میهمانان جزیره را به خود جلب خواهد کرد. با اقامت در این هتل به تعریف جدیدی از سفر خواهید رسید.

هتل مارینا پارک کیش

معروفترین هتل های کیش؛ مریم کیش

در میدان امیر کبیر، هتل چهار ستاره سورینت مریم کیش در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع ساخته شده است. هتل درسال ۱۳۸۳ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۲ با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل از سبک معماری اروپایی باروک برخوردارست که در ۳ طبقه طراحی و اجرا شده است. هتل متشکل از ۵۵ باب اتاق و سوئیت اقامتی به همراه امکانات مدرن و مجهز می‌باشد. از مزایایی که این مجموعه دارد، می‌توان به دسترسی مطلوب به ساحل و اسکله تفریحی کیش و هینطور مراکز اصلی خرید نظیر پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مروارید اشاره کرد. هتل سورینت مریم کیش با امکانات کامل و خدمات ویژه، به همراه پرسنل حرفه‌ای‌اش در محیطی بسیار دلپذیر و لوکس، تجربه اقامتی خاصی را به شما میهمانان گرامی تقدیم می‌کند.

معروفترین هتل های کیش؛ هتل فلامینگو کیش

این هتل از جمله هتل‌های لوکس و شیک هست. هتل فلامینگو در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع با طراحی زیبا به شکل دلفین در سال ۱۳۷۶ احداث شد. این هتل چهار ستاره از فضای سبز خیره‌کننده‌ای با آبنماها و آلاچیق‌هایی خاص در ۵ طبقه بنا شد. هتل متشکل از ۲۰۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مجهز هست. این مجموعه به مراکز خرید و تفریحی جزیره نظیر بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم دسترسی مناسبی دارد. اسکله تفریحی جدید برای استفاده از جت اسکی، دوچرخه سواری، قایق‌های کف شیشه‌ای و… از این هتل فاصله آنچنانی ندارد. هتل فلامینگو با دارا بودن کادر آموزش دیده و حرفه‌ای با افتخار از شما میزبانی می‌کند و اقامتی دلچسب را برای شما و همسفرانتان رقم می‌زند.

هتل فلامینگو کیش

معروفترین هتل های کیش؛ هتل لیلیوم کیش

این هتل در جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرد. این هتل از ساختمانی لوکس و نوساز برخوردار است که دارای ۸ طبقه بنا و ۱۵۴ باب واحد اقامتی مدرن و مجهز به امکانات رفاهی کامل می‌باشد. موقعیت مکانی که هتل دارد، در بلوار رودکی است که باعث دسترسی آسان به مراکز خرید نظیر پردیس ۱ و ۲، سارینا ۲، پانیذ و همینطور ساحل نیلگون خلیج فارس شده است. هتل لیلیوم دارای امکانات و خدمات ویژه‌ایست که با پرسنل حرفه‌ای‌اش در محیطی دلنشین و به یادماندنی، اقامتی توام با آرامش و رفاه را برای شما میهمانان عزیز فراهم می‌کند. خوبست بدانید منظور از اتاق‌های سمت دریا در این هتل، اتاق‌هاییست که جهت آن‌ها به سمت دریا می‌باشد.

 

جمع‌بندی

اگر شما هم در دسته افرادی هستید که دوست دارید قبل از رسیدن به مقصد، هتل خودتان را رزرو کنید و از به دنبال هتل و یا اجاره سوئیت بودن کلافه‌اید پس این مقاله مناسب شماست. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر، هتل‌های مقصد را براساس امکانات و موقعیت مکانی که دارند بررسی کنید. اینگونه می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید و از سفرتان به جزیره نهایت لذت را ببرید.  جزیره کیش از هتل‌های متنوعی برخوردارست و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. تنها لازم هست چند دقیقه وقت بگذارید و هتل‌های کیش را بررسی کنید. اینگونه اقامتی به‌یاد ماندنی را در جزیره تجربه خواهید کرد.

 

صفحه نخست

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=34289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز