تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
53
قیمت پژو پارس 1400 صفر و کار کرده

قیمت پژو پارس ۱۴۰۰ صفر و کار کرده

  • کد خبر : 33064
  • 21 آذر 1400 - 14:13
قیمت پژو پارس ۱۴۰۰ صفر و کار کرده
با توجه به تغییرات اخیر قیمت بازار خودرو در یک شوک و بی خبری از روند آینده قرار دارد و طی هفته های اخیر چندین نوسان شدید قیمتی را تجربه نموده است. به همین دلیل ممکن است نتوان به قیمت های موجود در فضای مجازی اعتماد کرد.قیمت پژو پارس 1400 صفر و کار کرده در ادامه شرح داده می شود. قیمت خودرو کارکرده نسبت به خودروهای صفر از عوامل موثر بیشتری برخوردار است.

با توجه به تغییرات اخیر قیمت بازار خودرو در یک شوک و بی خبری از روند آینده قرار دارد و طی هفته های اخیر چندین نوسان شدید قیمتی را تجربه نموده است. به همین دلیل ممکن است نتوان به قیمت های موجود در فضای مجازی اعتماد کرد.قیمت پژو پارس ۱۴۰۰ صفر و کار کرده در ادامه شرح داده می شود. قیمت خودرو کارکرده نسبت به خودروهای صفر از عوامل موثر بیشتری برخوردار است.

قیمت پژو پارس ۱۴۰۰ صفر و کار کرده

با توجه به آگهی های سایت باما می توان مشاهده کرد پژو پارس ساده کارکرده ساخت سال ۱۳۹۸ در حدود قیمتی ۲۳۰ الی ۲۴۶ میلیون تومان بر حسب میزان کارکرد و سایر ویژگی ها متغیر است.

پژو پارس و پرشیا

همچنین سایت دیوار قیمت پژو پارس ساده و TU5 سال ۱۴۰۰ را با کارکرد ۱۴۰۰۰ کیلومتر ۳۴۷ میلیون تومان، کارکرد ۵۰۰۰ کیلومتر ۳۱۰ میلیون آگهی ثبت شده دارد.

قیمت پژو پارس ساده ۱۴۰۰ صفر

قیمت پژو پارس یا پرشیا ساده ۱۴۰۰ صفر در سایت دیوار ۲۹۴ و موتور تیوفایو ۳۵۸ میلیون تومان آگهی کرده اند.

قیمت پژو پارس 1400 صفر و کار کرده

فاکتورهای تعیین کننده قیمت پژو پارس

قیمت خودرو کارکرده پژو پارس مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت پژو پارس کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و… در قیمت ماشین پژو پارس تاثیرگذارند. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو پژو پارس را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. تلاش کرده ایم تا با ارائه قیمت روز پژو پارس، به شفافیت بازار کمک کنیم.

آپدیت هاى پارس سال نسبت به پارس هاى قدیم

مطالب مرتبط به قیمت پژو پارس ۱۴۰۰ صفر و کار کرده /قیمت پژو پرشیا
لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=33064
  • نویسنده : تحریریه تصادف نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : https://tasadofnews.ir
  • 1693 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز