تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
34

قیمت خودروی مگان در بازار آزاد

  • کد خبر : 34146
  • 05 دی 1401 - 10:53
قیمت خودروی مگان در بازار آزاد

خودروی مگان از جمله خودروهای پر طرفدار بازار خودروی ایران بود که با کیفیت و زیبایی از نظر قیمتی جهش های قابل توجهی داشت. با توجه به اینکه تولید این خودرو از سال ۱۳۹۳ متوقف شده است خرید و فروش آن همچنان در بازار خودروهای کارکرده ادامه دارد. در این مطلب جدول قیمت خودروی مگان […]

خودروی مگان از جمله خودروهای پر طرفدار بازار خودروی ایران بود که با کیفیت و زیبایی از نظر قیمتی جهش های قابل توجهی داشت. با توجه به اینکه تولید این خودرو از سال ۱۳۹۳ متوقف شده است خرید و فروش آن همچنان در بازار خودروهای کارکرده ادامه دارد. در این مطلب جدول قیمت خودروی مگان در بازار آزاد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

قیمت خودروی مگان در بازار آزاد

تولید رنو مگان با پیشرانه ۱٫۶ لیتری از سال ۱۳۸۷ و با پیشرانه ۲٫۰ لیتری نیز از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و با افت و خیزهای متعددی تا اواخر ۱۳۹۳ ادامه داشت. مگان ۱۶۰۰ مونتاژی در ابتدا فقط تیپ E1 داشت اما از سال ۱۳۹۰ تیپ E2 آن نیز با تجهیزاتی بیشتر تحویل مشتریانش شد که شیشه بالابر برقی، آینه‌های برقی، مه‌شکن جلو، صندلی دوتکه عقب، سی‌دی پلیر از جمله این تجهیزات هستند. مگان ۲۰۰۰ نیز صرف‌نظر از برتری فنی، در امکانات فقط در سنسور باران، ترمز EBD و تهویه اتوماتش با مگان ۱۶۰۰ متفاوت است. همچنین تعداد انگشت‌شماری از مگان‌های E2 با آپشن‌هایی موسوم به سفارش مدیران و تنها با بدنه سفید یا زیتونی (برای مگان ۱۶۰۰) و بدنه قرمز روانه بازار شدند که همگی مجهز به رینگ‌های آلومینیومی (مشابه مگان ۲۰۰۰)، ترمزهای EBD، فیلتر هوای کابین و شیشه دودی بودند.

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=34146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز