تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
17

شاهین و کوییک با هم ریختند + جدول قیمت شاهین

  • کد خبر : 34332
  • 07 تیر 1402 - 6:31
شاهین و کوییک با هم ریختند + جدول قیمت شاهین

به گزارش تصادف نیوزبه نقل از اکوایران، به گفته فعالان بازار خودرو کاهش نرخ دلار در بازار عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو هم امروز شکل و شمایل کاهشی به خود گیرد. قیمت کوئیک و شاهین را در این مطلب بررسی خواهیم کرد. رصد بازار نشان می‌دهد نیمی از محصولات سایپا امروز […]

به گزارش تصادف نیوزبه نقل از اکوایران، به گفته فعالان بازار خودرو کاهش نرخ دلار در بازار عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو هم امروز شکل و شمایل کاهشی به خود گیرد. قیمت کوئیک و شاهین را در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

رصد بازار نشان می‌دهد نیمی از محصولات سایپا امروز افت قیمت داشتند و نیمی دیگر بدون تغییر راهی بازار شدند. با توجه به ارزیابی‌ها می‌توان گفت امروز در کنار «شاهین» خانواده کوییک هم در بازار کاهش قیمت داشتند.

ارزیابی بازار همچنین از بازگشت «شاهین» به بازار ۵۰۰ میلیونی‌ها حکایت دارد. شاهین اوایل هفته جاری رشد قابل توجه قیمت را تجربه کرد، اما با بازگشت آرامش به بازار امروز شاهد کاهش قیمت آن بودیم.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت شاهین و کوئیک

قیمت «شاهین» امروز در بازار ۵۹۵ میلیون تومانی شد افت ۸ میلیونی را تجربه کرد. اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک امروز در بازار افت قیمت داشت، با این شرایط «کوییک‌R» در بازار ۳۵۵ میلیون تومان قیمت خورد و افتی ۵ میلیونی را تجربه کرد، «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۴۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش ۳ میلیونی داشت.اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند،‌با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۳۶ میلیونی قیمت گذاری شد، «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۴۷ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۳۳۸ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=34332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز