تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
57
خودروی برقی جدید بنز با الهام از فیلم «آواتار» رونمایی شد+فیلم

خودروی برقی جدید بنز با الهام از فیلم «آواتار» رونمایی شد+فیلم

  • کد خبر : 33401
  • 09 اسفند 1400 - 8:07
خودروی برقی جدید بنز با الهام از فیلم «آواتار» رونمایی شد+فیلم
به گزارش وبسایت خبری تحلیلی تصادف نیوز، مرسدس بنز با خودروی مفهومی جدید خود Vision AVTR همه را شگفت زده می کند و این خودروی آینده نگر واقعاً از محدوده این دنیا خارج شده است و نمایی فرازمینی دارد.خودروی برقی جدید بنز را در ادامه مشاهده می کنید.

مرسدس بنز از خودروی برقی مفهومی جدید خود با الهام از فیلم «آواتار» رونمایی کرد+فیلم

به گزارش وبسایت خبری تحلیلی تصادف نیوز، مرسدس بنز با خودروی مفهومی جدید خود Vision AVTR همه را شگفت زده می‌کند و این خودروی آینده نگر واقعاً از محدوده این دنیا خارج شده و نمایی فرازمینی دارد.خودروی برقی جدید بنز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

خودروی برقی جدید بنز با الهام از فیلم «آواتار» رونمایی شد+فیلم AVTR Vision


نمایشگاه CES 2020 با نوآوری های انقلابی با حداکثر سرعت در حال پیشرفت است و مرسدس بنز خودروی مفهومی جدیدش را در این گردهمایی رونمایی کرده است.

اتومبیل مفهومی مرسدس

Vision AVTR، با الهام از فیلم حماسی “آواتار” جیمز کامرون، زیبایی رویایی با هدف تجسم مضامین حمل و نقل سازگار با محیط زیست می باشد.

این خودروی برقی بنز که به زیبایی با چند شیار تزئین شده، شبیه یک قایق رویایی آینده نگر به نظر می‌رسد، و سخت است که وقتی به آن نگاه می‌کنید، در مورد آینده اتومبیل ها هیجان زده نشوید.

نمای پشت بنز جدید AVTR Vision

لینک منبع

الهام خودروی برقی بنز از فیلم آواتار

مطمئناً این خودرو مانند سایر خودروهای مرسدس نیست، و این خودروساز بیان می‌کند که فیلم علمی تخیلی آواتار ۲۰۰۹ الهام بخش زیبایی غیرمعمول این خودرو خواهد بود.

اتومبیلی  با الهام از فیلم «آواتار»

دقیقاً مانند فیلم، ماشین قرارست مانند یک “جاندار زنده” عمل کند که با راننده خود ارتباط برقرار می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد با دنیای اطراف خود احساس یکپارچگی کنند.

نمای داخلی خودرو AVTR Vision


قسمت AVTR درقسمت عقب با ۳۳ شیار پوشانده‌اند که مرسدس آن را “فلپ بیونیک” می نامد. ظاهراً می‌توان از این فلپ ها برای برقراری ارتباط با افراد خارج از خودرو استفاده کرد.

خودروی برقی


خودروی برقی جدید بنز Vision AVTR نشان می‌دهد که رانندگی در آینده چگونه خواهد بود. فقط این را تصور کنید: دست خود را روی کنترلر می‌گذارید و وسیله نقلیه نبض شما را تشخیص می‌دهد. صفحه نمایش مرکزی غول پیکر شما را قادر می‌سازد تا بدون فرمان به طور مجازی در مسیرتان جلو بروید.

ماشین برقی بنز


به روح آواتار، صندلی ها، داشبورد و تخته کف از مواد بازیافتی مانند چرم مصنوعی دینامکا و کارون که نوعی چوب است ساخته شده که از ریشه های جنگل های آمازون برداشت شده است.


چشم انداز مرسدس بر دنیایی از فناوری باتری ارگانیک که پایدارند تمرکز دارد. باتری ۱۱۰ کیلووات بر ساعت Vision ATVR حاوی شیمی سلولی آلی خاصی می باشد که عاری از مواد کمیاب زمین است. این باتری باعث می‌شود تا ۴۷۰ اسب بخار قدرت داشته باشد و برد رانندگی ۴۳۵ مایل را ارائه می‌دهد.

همراه با چرخ‌های کروی خاص که حرکت به‌طرفین و حرکت مورب را ممکن می‌سازد، این خودرو چیزی خارج از محدوده این دنیاست.


مطمئنا خودروی برقی جدید بنز Vision AVTR یک مفهوم آینده نگرانه دارد و ممکن هست به تولید نرسد. با این حال، طراحی نمادین و کاهش ردپای کربن رویایی آن مطمئناً تأثیرگذار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=33401
  • نویسنده : رسول غروبی
  • ارسال توسط :
  • منبع : https://tasadofnews.ir
  • 1120 بازدید
  • 2 دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. جالب بود. ممنون

تصادف نیوز