تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
42

تصادف امروز محور یاسوج به شیراز یک کشته و ۷ مصدوم داشت

  • کد خبر : 33274
  • 15 دی 1400 - 9:27
تصادف امروز محور یاسوج به شیراز یک کشته و ۷ مصدوم داشت
در تصادف مرگبار امروز یک خودروی سمند و یک خودروی پیکان با هم در محور یاسوج شیراز برخورد شدیدی داشتند، متاسفانه سرنشین خودروی سواری پیکان که خانمی حدودا ۵۵ ساله بودند در دم جان باخت.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از وقوع تصادف تصادف مرگبار امروز در محور یاسوج به شیراز در محدوده تنگ سرخ خبر داد، این حادثه یک کشته و هفت مصدوم از خود برجا گذاشت.

خبر تصادف مرگبار امروز در محور یاسوج به شیراز با یک کشته

به گزارش پایگاه خبری تصادف نیوز به نقل از خبر گزاری رکنا، محمد امین نیکویی نژاد در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: حادثه مرگبار امروز در محور یاسوج به اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای تنگ سرخ  و یک پایگاه اورژانس از یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: اولین گروه پرسنل اورژانس ۱۱۵ بعد از سه دقیقه بر بالین بیماران حاضر شدند.

نیکویی نژاد ابراز داشت: در این تصادف که یک خودروی سمند و یک خودروی پیکان با هم برخورد شدیدی داشتند ، متاسفانه سرنشین خودروی سواری  پیکان که خانمی حدودا ۵۵ ساله بودند در دم جان باخت.

وی تاکید کرد: بعد از انجام اقدامات درمانی در محل حادثه و تحت پایش به مرکز درمانی منتقل شدند.

 سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: راننده پیکان نیز بشدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد. 

وی ادامه داد: ۶ نفر سر نشین خووروی سمند نیز توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی (ره) یاسوج منتقل شدند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

مطالب بیشتر

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=33274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز