تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
60

تصادفات مرگبار امروز سیستان و بلوچستان ۱۵ مجروح و یک کشته بر جا گذاشت

  • کد خبر : 32886
  • 16 آبان 1400 - 14:21
تصادفات مرگبار امروز سیستان و بلوچستان ۱۵ مجروح و یک کشته بر جا گذاشت

رئیس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از وقوع تصادفات مرگبار امروز در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان خبر داد، که ۱۵ مجروح و یک کشته برجا گذاشت. به گزارش پایگاه خبری تصادف نیوز به نقل از خبر گزاری ایرنا در گفت و گو با دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: […]

رئیس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از وقوع تصادفات مرگبار امروز در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان خبر داد، که ۱۵ مجروح و یک کشته برجا گذاشت.

خبر تصادفات مرگبار امروز سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه خبری تصادف نیوز به نقل از خبر گزاری ایرنا در گفت و گو با دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: تصادفات مرگبار امروز سیستان و بلوچستان در مسیرهای ارتباطی خاش – سراوان و زاهدان – بم رخ داد ۱۵ مجروح و یک کشته داشت.

وی اظهار داشت: صبح امروز بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو زامیاد با یک دستگاه تویوتا وانت در کیلومتر ۵۰ مسیر خاش به سراوان هفت نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

دکتر فریبرز راشدی ادامه داد: مجروحان این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شدند.

رئیس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در جاده‌های سیستان و بلوچستان گفت: همچنین بر اثر واژگونی خودرو سمند صبح امروز در مسیر زاهدان به بم هشت نفر مصدوم شدند.

دکتر فریبرز راشدی رئیس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: مجروحان این حادثه نیز توسط ۲ دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان انتقال یافتند.

مطالب مرتبط

تصادف مرگبار امروز خراسان شمالی منجر به کشته شدن ۳ عضو یک خانواده شد

تصادف امروز قم-تهران ۲ کشته از خود برجا گذاشت

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=32886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز