تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
59

بروزترین آمار تصادفات ایران – آخرین آمار تصادفات ایران ۱۴۰۰

  • کد خبر : 33317
  • 11 بهمن 1400 - 8:55
بروزترین آمار تصادفات ایران – آخرین آمار تصادفات ایران ۱۴۰۰
آخرین آمار تصادفات مرکز آمار ایران مربوط به سال 96 است! دسترسی به آمار بروز برای بررسی و پژوهش بر روی داده های تصادفات و ارائه راه حل های مناسب برای پژوهشگران و سیاستگذاران ضروری است.

آخرین آمار تصادفات مرکز آمار ایران مربوط به سال ۹۶ است!

به گزارش وبسایت خبری، تحلیلی و آموزشی تصادف نیوز، دسترسی به آمار بروز برای بررسی و پژوهش بر روی داده های تصادفات و ارائه راه حل های مناسب برای پژوهشگران و سیاستگذاران ضروری است. در بسیاری از کشورهای دنیا دسترسی به آمار دولتی برای عموم مردم در دسترس است و همگان می توانند با مراجعه به سایت های کشورشان به جدیدترین آمار مورد نیازشان از جمله آمار حوادث جاده ای دسترسی داشته باشند. سعی کردیم بروزترین آمار تصادفات ایران ۱۴۰۰ را در ادامه بررسی کرده ایم.

درگاه ملی آمار ایران

بروزترین آمار تصادفات و حوادث جاده ای مرکز ملی آمار ایران

گویی در ایران آمار نیز متولی خاصی ندارد و تصادفات جاده ای بر خلاف بسیاری از کشورها آمار در دسترس عموم به شکلی که همگان هر سال بتوانند به آن مراجعه کنند ندارد. درگاه ملی آمار ایران گزارشی دارد مربوط به سال ۱۳۹۶ که می توانید از اینجا به آن دسترسی داشته باشید.

بررسی آمار و حوادث و تلفات جاده ای پژوهشکده آمار ایران

پژوهشکده آمار ایران نیز آماری منتشر کرده است مربوط به سال ۱۳۹۸ . در این گزارش از تعداد فوتی های تصادفات بر اساس گزارشات پزشکی قانونی کشور استفاده کرده اند. این گزارش به نسبت آمار بروزی دارد. اما نکته پنهان در این آمار ها جزئیاتی است که می تواند برای پژوهشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

تصادفات انگلستان و آمار ارائه شده توسط دولت

حوادث جاده ای

در انگلستان شما می توانید با مراجعه به سایت https://data.gov.uk به جزئی ترین آمار دسترسی پیدا کنید. همچنین این سایت خود را فقط متولی ارائه آمار خام ندانسته و وظیفه خود می داند یک خلاصه از آمار و اعداد به صورت قابل فهم برای عموم مردم ارائه نماید.

در یکی از سامانه های محلی منچستر شما می توانید به آمار تصادف‌های منچستر دسترسی داشته باشید. البته آمار این سامانه تا سال ۲۰۲۰ در دسترس است.

 آمار تصادفات انگلستان

پزشکی قانونی بروزترین داده های تصادفات ایران را ارائه می کند

بروزترین آمار تصادفات ایران مربوط به سایت پزشکی قانونی ایران است که تا سال ۱۴۰۰ آمار را ارائه کرده است. این آمار به تفکیک استان ها است و می توان به اطلاعاتی در مورد برون شهری یا درون شهری بودن این تصادف‌ها، جنسیت فرد، نوع جاده و… دسترسی پیدا کرد.

بروزترین آمار تصادفات ایران

مقایسه متوفیات و مصدومان حوادث رانندگی آذر ۱۴۰۰‎ و ۱۳۹۹

این سازمان جهت ارائه بهتر اطلاعات سعی کرده است تا بین ۲ سال متوالی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مقایسه ای انجام دهد.

مقایسه آمار متوفیات و مصدومان حوادث رانندگی آذر 1400‎ و 1399
لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=33317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز