تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
65

بازسازی جاده جعفرآباد/مشکل جاده جعفرآباد حل می شود

  • کد خبر : 15756
  • 24 شهریور 1399 - 3:18
بازسازی جاده جعفرآباد/مشکل جاده جعفرآباد حل می شود

بازسازی جاده جعفرآباد/مشکل جاده جعفرآباد حل می شود فرماندار بیله سوار گفت: بازسازی جاده جعفرآباد جزو مطالبات اصلی مردم منطقه بود که با اجرای روکش آسفالت این مشکل برطرف می شود. به گزارش خبرنگار مهر، حسن قبادی عصر یکشنبه در بازدید از جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان بیله سوار با حضور همراه مدیرکل راهداری و […]

بازسازی جاده جعفرآباد/مشکل جاده جعفرآباد حل می شود

مشکل جاده جعفرآباد حل می شود/بازسازی راه های روستایی

فرماندار بیله سوار گفت: بازسازی جاده جعفرآباد جزو مطالبات اصلی مردم منطقه بود که با اجرای روکش آسفالت این مشکل برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قبادی عصر یکشنبه در بازدید از جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان بیله سوار با حضور همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: امسال ۳۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان بیله سوار با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان روکش آسفالت و زیرسازی می‌شود.

وی با اشاره به مطالبات مردم منطقه در خصوص بهسازی جاده جعفرآباد تصریح کرد: مشکلات فنی جاده جعفرآباد با اجرای روکش آسفالت و نیز خط کشی و نصب علائم رفع می‌شود تا شاهد رضایتنمدی اهالی منطقه باشیم.

قبادی آسفالت راه‌های روستایی شهرستان را جزو اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دانست و گفت: روکش آسفالت مسیر «بیله سوار سه راهی گوگ تپه» و «بیله سوار گرمی» نیز جزو برنامه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است تا با تأمین اعتبار لازم این پروژه‌ها را تا پایان امسال به بهره برداری برساند.

فرماندار بیله سوار به اجرای برنامه خط دوم کمربندی بیله سوار نیز اشاره کرد و گفت: کمربندی بیله سوار به طول بیش از ۴ کلیلومتر است که برای زیرسازی و آسفالت این مسیر با پیمانکاران طرح قرارداد امضا و تاکنون زیرسازی حدود ۲ کیلومتر از مسیر انجام و پروژه دردست اجرا است.

قبادی با بیان اینکه ۳۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی شهرستان بیله سوار روکش آسفالت می‌شود افزود: مسیر روستای قره دره به طول ۱۲ کیلومتر، مسیر روستاهای الی کندی، شاه تپه سی به عالیشان و مسیر «گوردیگل» به «عزیزکندی» و «خورخور» و نیز جاده روستای «اجاق قشلاقی» و برخی جاده‌های مواصلاتی روستاهای شهرستان زیرسازی و آماده آسفالت می‌شود.

مطالعه بیشتر :

اخبار بیشتر 

آموزش های مربوط به تصادفات و رانندگی 

تحلیل ها و پرونده های موضوعی تصادف نیوز 

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://tasadofnews.ir/?p=15756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

تصادف نیوز